Show simple item record

dc.contributor.authorLópez Cruz, Jorge Alejandro
dc.date.accessioned2021-05-31T22:44:24Z
dc.date.available2021-05-31T22:44:24Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://repositorio.cinvestav.mx/handle/cinvestav/2939
dc.formatpdf
dc.format.extent110 h. ; 28 cm.
dc.language.isospa
dc.publisherTesis (M.C.)--Centro de Investigación y de Estudios Avanzados del I.P.N. Departamento de Investigaciones Educativas
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4
dc.subject.classificationHUMANIDADES Y DE LA CONDUCTA
dc.subject.otherHigh school girls::Social apects::Mexico City (Mexico)||High school students::Sexual behavior::Mexico City (Mexico)||Women::Education (Secondary)::Mexico City (Mexico)||Dissertations, Academic
dc.titleLa escuela como institución (re)productora de la vigilancia heteronormativa : etnografía del encauzamiento y la resistencia en una secundaria para mujeres en la Ciudad de México
dc.typemasterThesis
dc.contributor.directorHernández-Rosete Martínez, Daniel Dionisio
dc.identificator4
dc.coverage.placeofpublicationCiudad de México
dc.description.institutionCINVESTAV
dc.description.unidadSede Sur-CDMX
dc.thesis.areaCiencias Sociales y Humanidades
dc.thesis.degreedisciplineInvestigaciones Educativas
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4