Show simple item record

dc.contributor.authorPeña Acuña, Fredy
dc.date.accessioned2022-06-15T00:43:17Z
dc.date.available2022-06-15T00:43:17Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://repositorio.cinvestav.mx/handle/cinvestav/3899
dc.formatpdf
dc.format.extentx, 142 p. : il. ; 28 cm.
dc.language.isospa
dc.publisherTesis (D.C.)--Centro de Investigación y de Estudios Avanzados del I.P.N. Departamento de Matemática Educativa
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4
dc.subject.classificationCIENCIAS SOCIALES
dc.subject.otherMathematics::Study and teaching||Algebras, Linear::Study and teaching||Teaching||Algebra::Knowledge and learning||Dissertations, Academic
dc.titleSignificados y sentidos presentes en el aprendizaje de los sistemas de ecuaciones lineales por medio de tareas de modelización matemática
dc.typedoctoralThesis
dc.contributor.directorRojano Ceballos, María Teresa
dc.contributor.directorSolares Rojas, Armando
dc.identificator5
dc.coverage.placeofpublicationCiudad de México
dc.description.institutionCINVESTAV
dc.description.unidadZacatenco-CDMX
dc.thesis.areaCiencias Exactas y Naturales
dc.thesis.degreedisciplineMatemática Educativa
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4