Show simple item record

dc.contributor.authorRojas Moreno, María Luisa Ileana
dc.date.accessioned2024-10-24T16:57:55Z
dc.date.available2024-10-24T16:57:55Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttps://repositorio.cinvestav.mx/handle/cinvestav/5411
dc.formatpdf
dc.format.extent344 p. ; 28 cm.
dc.language.isospa
dc.publisherTesis (D.C.)--Centro de Investigación y de Estudios Avanzados del I.P.N. Departamento de Investigaciones Educativas
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4
dc.subject.classificationHUMANIDADES Y DE LA CONDUCTA
dc.subject.otherLearning, Psychology of::Mexico::History::20th century||Pedagogical content knowledge::Mexico::History::20th century||Discourse analysis::Mexico::History::20th century||Pedagogía||Análisis del discurso||Dissertations, Academic
dc.titleTrayectorias conceptuales y entramados discursivos : una lectura de la transición en el campo del conocimiento pedagógico
dc.typedoctoralThesis
dc.contributor.directorGranja Castro, Josefina
dc.identificator4
dc.coverage.placeofpublicationMéxico, D. F.
dc.description.institutionCINVESTAV
dc.description.unidadSede Sur-CDMX
dc.thesis.areaCiencias Sociales y Humanidades
dc.thesis.degreedisciplineInvestigaciones Educativas
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4