Show simple item record

dc.contributor.authorGarcía Juárez, Marco Antonio
dc.date.accessioned2025-06-30T16:49:03Z
dc.date.available2025-06-30T16:49:03Z
dc.date.issued1994
dc.identifier.urihttps://repositorio.cinvestav.mx/handle/cinvestav/5817
dc.formatpdf
dc.format.extent199 p. ; 28 cm.
dc.language.isospa
dc.publisherTesis (M.C.)--Centro de Investigación y de Estudios Avanzados del I.P.N. Departamento de Matemática Educativa.
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4
dc.subject.classificationCIENCIAS SOCIALES
dc.subject.otherMathematics teachers::Training of||Mathematics teachers::Evaluation||Mathematics::Study and teaching (Elementary)||Dissertations, Academic
dc.titleLa relación entre la conceptualización de los profesores acerca de las matématicas, su enzeñanza y aprendizaje y la resolución de problemas : estudio realizado en el nivel básico
dc.typemasterThesis
dc.contributor.directorSantos Trigo, Luz Manuel
dc.contributor.directorGuzmán Hernández, José
dc.identificator5
dc.coverage.placeofpublicationMéxico, D.F.
dc.description.institutionCINVESTAV
dc.description.unidadZacatenco-CDMX
dc.thesis.areaCiencias Sociales y Humanidades
dc.thesis.degreedisciplineMatemática Educativa
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4