Show simple item record

dc.contributor.authorLópez Castro, Carlos Alberto
dc.date.accessioned2021-08-17T00:48:35Z
dc.date.available2021-08-17T00:48:35Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://repositorio.cinvestav.mx/handle/cinvestav/3401
dc.formatpdf
dc.format.extentv, 41 h. : 28 cm.
dc.language.isospa
dc.publisherTesis (M.C.)--Centro de Investigación y de Estudios Avanzados del I.P.N. Unidad Mérida. Departamento de Física Aplicada
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4
dc.subject.classificationFÍSICA, MATEMÁTICAS Y CIENCIAS DE LA TIERRA
dc.subject.otherCity traffic||Road rage::Mexico City (Mexico)||Social networks||Road networks::Mexico City (Mexico)||Dissertations, Academic
dc.titleEstudio del impacto de la red vial sobre los índices de ira al volante en la Ciudad de México
dc.typemasterThesis
dc.contributor.directorHuerta Quintanilla, Rodrigo
dc.identificator1
dc.coverage.placeofpublicationMérida, Yucatán, México
dc.description.institutionCINVESTAV
dc.description.unidadUnidad Mérida-YUCATÁN
dc.thesis.areaCiencias Exactas y Naturales
dc.thesis.degreedepartmentUnidad Mérida
dc.thesis.degreedisciplineFísica Aplicada
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4